Jsem Zuzana Bajzik, váš externí obchodní stratég.

Časté otázky

Chcete se mě na něco zeptat? Níže naleznete odpovědi na otázky, které mi klienti na začátku spolupráce často pokládají. Vy můžete mít jasno ještě před první nezávaznou schůzkou a během samotného meetingu nám zbyde více prostoru na řešení toho podstatného – vašeho podnikání.
Nenašli jste, co hledáte? Zanechte mi zprávu přes kontaktní formulář.

Jaké je pole vaší působnosti? Kam za mnou dojedete?

Fyzicky se s vámi ráda sejdu v Libereckém kraji, v Praze a v severní části Středočeského kraje. Vyhledávám kontakt face to face, proto preferuji klienty v těchto oblastech, ale v případě vzájemných sympatií se s vámi ráda budu scházet i v online světě. Nebo vymyslíme individuální řešení tak, aby vám vyhovovalo.

S kým pracujete?

Nejlépe mi funguje práce s mikro podniky, firmami do 50 zaměstnanců a s freelancery. 

Jaký je postup spolupráce?

Detailní postup spolupráce najdete v sekci Moje služby. Avšak zjednodušeně:

  1. Spojíte se se mnou; emailem, telefonicky nebo přes kontaktní formulář.
  2. Domluvíme se na termínu a místě první nezávazné konzultace, která je zcela ZDARMA.
  3. Na první schůzce se seznámíme a společně probereme vaše problémy a nejslabší místa vašeho podnikání.
  4. Připravím vám cenovou nabídku na míru.
  5. Podepíšeme rámcovou dohodu a po proplacení zálohy začneme s prací.
  6. Provedu vstupní analýzu a na základě ní sestavím akční plán.
  7. Společně implementujeme plán do praxe a ladíme ho, dokud nedosáhneme optimální funkčnosti a kýžených výsledků.
Dokážete mi pomoci i u komplexnějších situací přesahující hranice obchodu?

Se všemi klienty se nejprve potkáme na úvodní konzultaci ZDARMA. Při ní zjistím, co je jádrem problému, a začínám formovat nabídku na typ spolupráce, která nemusí zahrnovat pouze obchod.  Díky svému týmu konzultantů mám přesah do oblastí, jako jsou podnikové finance, nákup, marketing a IT. Ráda vám tedy pomohu i s nestandardní výzvou.

Dokážete vést jednání s obchodními partnery svých klientů?

Jistě, v některých situacích je to žádoucí. S klienty si před schůzkou detailně rozebereme aktuální situaci, získám vhled do „klima“ spolupráce, stanovíme strategii a připravíme se na možné varianty průběhu jednání dle toho, jakých cílů chceme dosáhnout.